Sunday, April 10, 2011

Profil Syarikat






SMARTLINK INTERNATIONAL SDN BHD

ditubuhkan untuk membangunkan, melaksanakan, menguruskan serta mengendalikan Program Akaun Setia Pelanggan.

Syarikat telah menjadi satu entiti yang dinamik, mempunyai fokus khas kepada perkongsian dengan pasaran yang mempunyai matlamat yang sama. SmartLink International Sdn Bhd menyediakan pelantar untuk kerja jaringan, saling bertukar sumber, perkhidmatan dan maklumat.

Hari ini, kami mempunyai sumber-sumber dan kepakaran, dan menawarkan kepada Rakan Gabungan, Rakan Perkongsian Korporat, Penaja, Pedagang dan Pelanggan sebuah program hebat yang memberikan ganjaran berbentuk wang tunai.

Kami menawarkan Penyelesaian Pemasaran yang lebih berkesan kepada saudagar dan ahli. SmartLink2u memberikan penyungkitan jangkamasa panjang, komunikasi dan ganjaran yang lebih banyak kepada saudagar dan ahli berbanding dengan apa yang berada di pasaran sekarang.

SmartLink2u mempunyai sistem unik di mana pelanggan boleh menjadikan “perbelanjaan harian kepada peluang janaan”. Program ini membenarkan Hubungan Pelanggan dan Resolusi Teknologi yang canggih, dan memberikan kuasa kepada saudagar untuk membina perhubungan yang berpanjangan dengan pelanggan melalui proses menjejaki, profil dan pemasaran yang lebih efektif melalui program eCRM nya.

No comments:

Post a Comment